hello people :) selamat menjejakkn jari dan mata ke blog aku ny :) ape yg ade dlm ny, itu lah kisah aku :)

Saturday, September 24, 2011

sorangsorang.





makan sorangsorang, minum sorangsorang, mandi sorangsorang, basuhbaju sorangsorang, sidai baju sorangsorang, tidur sorangsorang, g kolej sorangsorang, g tandas sorangsorang, ngadap laptop sorangsorang, main angrybird sorang sorang, ketawa ramairamai, nanges sorangsorang, senang sorangsorang, susah sorangsorang, dalam kubur nanti pun sorangsorang. so aku dah biasa sorangsorang, nyy lah hidup sorangsorang. everyone boleh touching bila ditinggal sorangsorang, same like me, sorangsorangsorangdansorang. balik jb sorangsorang, balik perak sorangsorang. HAHA. lawak kan hidup aku?  nanti aku nk buat journey sorangsorang rantau seluruh dunia lah sorangsorang. menarik bukan? since aku darjah tiga aku dah kene dok umah sorangsorang. alahhhhh =.=' apelah sangat. nanti sewa umah dok sorangsorang baru complete hidup aku, smp ke tua takyah kawen bia hidup aku sorangsorang. menarikmenarik. ;)







No comments:

Post a Comment