hello people :) selamat menjejakkn jari dan mata ke blog aku ny :) ape yg ade dlm ny, itu lah kisah aku :)

Monday, April 30, 2012

new life beginn

wahhhh dah bersawang gila blog aku haaa. lama dah tak bukak. nk kene bersihkan guna mr muscle nyy. semua dh bertukar haa blog nya. okay oleh kerana dah lama aku tak berblogging , so mesti para stalker nak tahu news pasal aku kan? okayy alhamdulillah hidup aku makin ceria dan rezeki makin murah. syukur kpd Allah SWT. semenjak masuk umah baru nyy makin byk rezeki kami. siap rebonding plus colour rambut lg. tambah pets Abbysirrian Pigs. and aku tukar iPhone kpd Bb torch :) and now nk tukar Bold 5 pulak. weeeee bahagia melimpah denn. rutin harian aku skrgg nyy makan tidur makan tidur. gemokk dh skrg. hidup aku bhagia dgn adanya nonieyy. dia yg byk support life aku atas bwh dpn blakang. aku skrg menyewa rumah di *tuttt tuttt bersama kakak kakak dirumah nyy. haa dorang baik gila kot. alhamdulillah. #ishh bebeh aku sorg nyy mngacaw je aku nk mengarang!! cubitt tiak tau ah. aku hari hari gaduh ng bebeh aku nyy. tp 5minute jee dah okay balik. kadang pasal nk potong sayur pn leh gaduh. tp kangg tup tup dia pelok aku dr blkng haa pujuk. cmtuu gak aku, haa makin lama aku hidup ng bebeh aku nyy, makin byk karenah gedik dia buat depan aku. manja gila.

okay harituu (lupa tarikh) aku g teman bebeh hantar parents dia g umrah.hantar smp KLIA je bukan smp Mekkah. insyaallah ade rezeki aku pegi ng parents aku pulak. baik sngt mak abah nonieyy ny hah. comel tgk karenah diorg lg lg mama nonieyy. aduhh. okay pastu cerita pulak pasal karenah anak anak aku, laaaa ngajuk si Pippy sebab aku lupa bufday dia 2hari lepas haaa. Si Pop pon sama. btw aku ade lah beli turtle lg sekor haa utk teman kn si pop. tpi apakandaya, jodoh takde. dia mati taksmpai sebulan aku jaga haa. sorry sygggg :( okay lah aku skrg nyy dh malas haa nk updated blog bagai. k laaa aku nk mandi. daaaaa~ jup jup nah nyy muka terbaru kami :) tauuu mesti rinduuu punyaaa :) nah amk buat wallpaper hp. haha





No comments:

Post a Comment